2015. augusztus 16., vasárnap

Cara & Me New York City





A Cara Delevingne jelenség !

 

New York

DKNY SHOW

 




NYC 2013 NYFW


A New York Fashion Week-en az első show, 
amin sminkeltem az a DKNY volt!
Itt találkoztam és dolgoztam együtt Charlotte Willer sminkmesterrel.





Az előkészületek folytak a backstage-ben
 én is a modellemet sminkeltem, amikor megpillantottam Cara-t.




Miután végeztem a modellem sminkjével, odalopóztam a 
hátam mögött lévő fodrász sorra, hogy közelről láthassam a modellt.




Őszintén, elmentem volna mellette az utcán, simán.
Egy ujjatlan KISS feliratú pólóban és egy szűk,
 szürke farmerben érkezett a fodrászokhoz.
Természetesen Charlotte Willer készítette el sminkjét.
A tökéletes natúr sminkben csak úgy ragyogott.
Akkor még nem tudtam, hogy
 karakteres szemöldöke egy lavinát indít el, megteremtve
 a természetes vastag szemöldök kultuszt.
 Számos szemöldökformázó került piacra azóta.




Cara nyitotta meg a show-t, fergeteges volt!






A divatvilág új üdvöskéje egy új trendet robbantott ki. 

 

Szögletes arcának keretet adva a szemöldöke uralja fiús arcát. 
Általában a no makeup trend alapján készíti el
 természetes megjelenését és a hangsúlyt szemére helyezi. 
Az arctisztítás és hidratálás után primerrel tökéletesíti
 bőrének szerkezetét, így megágyazva az alapozónak. 
Könnyű, folyékony alapozóval egységesíti bőrének színét,
 amit általában kézzel helyez fel, mert így még lágyabb hatású lesz az alapozó.
 A szem alatti területet 2 árnyalattal világosabb színű korrektorral világosítja ki.
 Highlighterrel kiemeli az arccsontját az orrnyergét valamint a 
kupidóívet, amit szépen összedolgoz az alapozóval. 
 Majd matt bronzosítóval az arccsontját élénkíti, 
hangsúlyozva arcának szögletes hatását.
 Szemöldökét finoman élénkíti szemöldökceruzával,
 amit száliránynak megfelelően kifésül.
 Majd a kósza szálakat szemöldökspirállal rendezgeti el. 
Szemhéjára bézs színt satíroz, majd egy középbarna
 színnel hangsúlyozza a mélyítővonalát. 
A szempillatövébe egy kifelé vastagodó ívelt, fekete tusvonalat húz.
 Így egyensúlyba kerül a szemjáték a karakteres szemöldökével.
 Az alsó pillatőhöz bronz barna színt satíroz, hogy lágyabb legyen tekintete.
 Szempilláit extra fekete szempillaspirállal koronázza meg. 
Ajkát rendszerint csak ajakápolóval hangsúlyozza, 
ha az alakalom megkívánja inkább a természetes
 árnyalatú ajakrúzsokat részesít előnybe.





Így esett meg, hogy a divatmetropoliszban, 
személyesen láthattam a sztár modellt.
I LOVE NEW YORK!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése