2017. december 28., csütörtök

Így készült a MIDNIGHT BLUE parti smink!



Midnight Blue - Party Look


Így készült a szilveszteri parti smink.


Az szezon
 legizgalmasabb termékeit használtam.
A tökéletes alapozáshoz a Bourjois Paris
 Healthy Mix alapozót és korrektort.
 Az arckontúrozáshoz a Rimmel London
 Contour Sticket, majd lefixáltam a Max Factor
 krémes púderével. A szemöldököt a Max Factor 
ceruzával és szemöldökporral élénkítettem.


A szemfestéshez a Rimmel London
 MagnifEyes Color Edition palettát használtam.
 A éjkék árnyalatot a mozgószemhéj egészére 
satíroztam és alul is majdnem végig. 
A szemzughoz a jeges arany árnyalatot tettem,
 hogy megdobja a vibrálást. Fekete szemceruzával
 kiemeltem a vízvonalat, majd a szempillákat
 a Rimmel London WonderfullyReal dúsító
 szempillaspirállal festettem ki.


Az orcákat a Bourjois Paris barackos, 
üde árnyalatú arcpirosítóval élénkítettem.


Az érzéki ajkakhoz egy természetes árnyalatot
 választottam a Max Factortól. Mégpedig a kétfázisú
 Lipfinity Colour & Gloss tartós, fényes ajakrúzst. 


Tadaaam... ilyen, izgalmas lett az összhatás!


Utolsó simítások...


...kezdünk...


Kata megörökítette alkotásunkat.


Csopifoti


Kezdődjön a buli!


Midnight Blue Beauty Team

Photo: Kántor Katalin
Face Model: Triniti
Style: Dénes Judit
Make Up: Larion Oscar
Hair: Varga Zsuzsanna
Venue: B111 Studio




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése