2017. december 7., csütörtök

Santa Claus from Los Angeles



Megérkezett a Mikulás az Angyalok városából!


Mesterem, nagyon meglepett!


A Make Up Pro karácsonyfája alatt, várt rám a 
névre szóló ajándékom, amit személyesen a 
Make Up Pápa - Dana Nye 
küldött Hollywoodból!


Természetesen, nem bírtam hazáig várni, egyből
 belenéztem a kincses dobozkámba.


Nagyon megilletődtem, hogy így szeret
 engem a tengerentúli Mikulás!


Az idén 50 éves sminkmárka, a leginnovatívabb
 fejlesztéseinek köszönhetően a professzionális szakma
 és szakemberek kedvenc termékei a világon!


 Élmény velük alkotni,
 emlékszem amikor sminkmesterként vizsgáztam,
 már akkor is a legnagyobb kedvencem volt, mert
 általa megtanultam valamit, már nem csak sminkelni,
 hanem varázsolni is tudok.


Oké okééé, mutatom mááár...


Három fantasztikus, új palettával lettem gazdagabb!
Igazi különlegesség az arc és testfestészet 
szerelmeseinek!


 Ben Nye - Magic Cake - Aqua Paints


A krémes, vízalapú festékekkel művészi
 magasságokig kibontakoztathatod tehetségedet!



BEN NYE MAGICAKE
AQUA PAINTS

Fantasy - FX - Creature Palettes
Egy palettában 12 fantasztikusan pigmentált szín található.
A vízbázisú festék lágy, krémes lesz használat közben, 
a színeket nagyon könnyen lehet keverni és csak
 a kreativitásod szab határt.


Ezt használtam
 ennél a jótékonysági kampánynál is.
 Lemosni sem nehéz, mivel vízalapú egy alapos
 kádfürdővel vagy zuhanyzással, könnyedén eltávolítható.


Alig várom, hogy az új színekkel alkossak valamit...


Nagyon hálás vagyok, köszönöm szépen: 
Patricia, Lynn & Dana!


A másik nagy dobozka is kincseket rejt...


Csak, hogy a TVnéző izmocskám is örüljön!
Kulináris élvezet, igazi kézműves remek
 1921 óta a See's Famous Old Time -
 Candy Shop - Los Angeles, mennyei
 csokoládé különlegesség.


Az édes bűnözés most kezdődik!
Thank You Very Much 
DANA NYE!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése