2018. október 10., szerda

YOU X & DM Beauty Lounge - Debrecen


A DM Beauty Lounge, országjáró turné
 Debrecenbe érkezett.


Az előzőheti 16 órás "műszakot" figyelembe véve, 
Sárával a Bourjois Paris smink mesterével, péntek
 este leutaztunk, hogy kipihenten nézzünk elébe
 a szombati 12 órás munkának.


Vidáman a dugóban, több mint három és fél
 óra alatt értünk Debrecenbe.


A Régi Posta panzió lesz estére a menedékünk.


Sára egy régi szekérben tért nyugovóra.


A folyosó végén várt rám az én szobám.


A színes lakosztály lett az enyém.
Épp, hogy neki készültem a bebundizásnak,
 amikor hangos ricsajra riadtam, a panzióban
 éppen egy esküvő és a velejáró mulatós 
öröm ünnep zajlott. Próbáltam fokuszálni és 
számolni a báránykákat, de a vircsaft csak erősödött,
 majd sikerült fél órára elszenderedni, amikor arra
 ébredtem, hogy fázok... és ez így ment reggelig amikor
 megszólalt a jól ismert ébresztőm...


Reggel mikor megláttam Sára vérben forgó
 szemeit, tudtam, hogy ő sem aludt.


A finom, házias reggeli volt napunk fény pontja.


Majd elindultunk a szinte üres utcákon.


Megérkeztünk 5 percen belül a mai helyszínünkre.


A debreceni Fórum lesz ma a játszóterünk.


Fény érzékenyen, kissé nyúzottan, de itt vagyok.


Fentről az üres plázában,
 még csak a műszak kezdők vannak jelen.


Csipet csapatunk,
 mi már készen állunk a szépség szigeten.


Nagyon sok kedves hölggyel találkoztam,
 akik imádták a személyre szabott smink tanácsadással
 egybekötött sminkelést. 


Elhoztam a Max Factor újdonságait.










Élmény volt örömet szerezni,
 örülök ennek a rendezvénynek, ahol ingyenes
 segítséget kapnak az érdeklődők.


Ha szeretnéd kipróbálni a You X Max Factor
 élet érzést és a Max Factor újdonságait, akkor várlak
 szeretettel a turné következő állomására
 2018. 10. 12.-én a pécsi Árkádba!


A 12 órás munka után, indulás haza... 
éjfélre sikerült megérkezni a forgalom miatt.


Még egy ilyen "zombi műszak" és Halloweenre
 se jelmezre, se sminkre nem lesz szükségem.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése