2018. október 3., szerda

YOU X & DM Beauty Lounge - Győr


A DM Beauty Lounge, országjáró turné
 a győri Árkádba érkezett!


Az ingyenes szépség szigeten, egész nap 
személyre szabott smink tanácsadás mellett, 


ki lehetett próbálni a legújabb haj és
 köröm trendeket is. 


Kedves hostess kollégák, segítették munkánkat.


Elvittem a Max Factor újdonságait.


Nagyon sok kedves hölggyel találkoztam,
 élmény volt ragyogni látni őket!




Az egyik közönség kedvenc a Smooth Miracle 
primer és a Miracle Match folyékony
 alapozó volt.



Voltak váratlan pillanatok...




A tartós rúzsok mellett, imádták az új
Colour Elixir Lip Cushion ápoló ajak fényeket.



Éliás Mariann a Max Factor, prémium smink márka
 trénere a szomszédos szállodában tréninget tartott
 a DM bolt vezetőinek, előadása után beugrott
 hozzám és magával hozta a VIP vendégeit.


Másfél órás, szórakoztató smink bemutatót
 tartottam nekik, szerintem imádták...


Megörökítettük találkozásunkat egy csopifotival.
Remélem hamarosan találkozunk!


Ez a váratlan
 látogatás ám, felborította a beosztást...
fél 4 kor tudtam elmenni ebédelni. 
Szerintem Guinness rekordot döntöttem. 
Lehet nem, de a saját rekordomat mindenképpen
 megdöntöttem. Mert reggel 4 kor keltem, hogy
 8.30-ra Győrbe legyek, picit késtem a forgalom
 miatt, ledolgoztam 12 órát, majd 2 órás
kocsikázás haza. Azt hiszem elfáradtam a
 16 órás, embert próbáló "zombi műszakom" 
végén, komolyan, két napig kúráltam
 magam utána... De a show folytatódik!


Ha szeretnéd kipróbálni a Max Factor
 újdonságait, akkor várlak szeretettel!
A következő állomása a turnénak:
2018. október 6. Debrecen - Fórum!

#YouXMaxFactor




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése