2014. október 25., szombat

Bike in Central Park



Csodaszép napra ébredtem 2014.09.07. New York.
 Az időjárás is kedvező kb.29 fok van,gyönyörűen süt a nap.
 "Szabadnapunkon" biciklit béreltünk a szállodánk mellett és eltökéltük, 
hogy körbe bicajozzuk a Central Parkot.





A Colombus Circle mellett, elértük a park bejáratát.




Nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen pompájában,
verőfényes napsütésben.



Hatalmas ez a park!
Gyerekkorom óta nem ültem bicajon.



Juhúúúú...


LOVE!


Rengeteg egészségtudatos emberrel találkoztam, 
csak úgy suhanva hagytam magam mögött a futókat. :)


Egyszerűen fantasztikus itt.


Szélsebesen "vágtattam", mint a kengyelfutó gyalogkakukk...


Volt minden, emelkedő, lejtő, közben a tova illanó táj,hmmm...
káprázatos ez a park.


Erre-erre...

                 
 Na jóóó,ezt a bicajozós videózást még gyakorolni kell...


Maradok a fotóknál.
Ahhoz képest,hogy menet közben fotóztam a legtöbb képet, szuperek lettek.


Egy kis pihenő...

Nem tudok betelni, annyira csodálatos.


A nagy tó,káprázatos a látvány.

Kicsit beborult az ég.

De suhanok tovább...

Egy kis szusszanás...

Farkasszemet néztünk.
Majd csendben figyeltem, ahogy lelopakodik a fáról.


Nagyon édes kis mókus volt.


Mikor leszálltam a bicajról éreztem, bedurrant a combom és a hátsóm.
 De megérte, fantasztikus élmény volt biciklivel körbetekerni a Central Parkon.



Vissza a szállodába, egy kis pihi, aztán irány a város.
Fotók: Larion Oscar, Sabján Johanna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése