2018. szeptember 26., szerda

You X Corporate training


Nőcis napok a Max Factor főhadiszállásán!


Kollégám, Éliás Mariann a Max Factor prémium
 sminkmárka trénerével, előadást tartottunk két napon
 keresztül a DM munkatársainak.


A márka történelmi áttekintése után, bemutatót
 tartottam az ikonikus sminktermékekről és 
természetesen az újdonságokból.


Kipróbáltuk, hogyan is működnek élesben.


Interaktív, sziporkázó közönségem volt.


Az instant lehetőségeket nagyon szerették.


Csaptam ám a szelet...


A tökéletes alapozó kiválasztása korosztálynak,
 bőrtípusnak megfelelően volt az egyik legtöbbet 
foglalkoztatott téma és a szempillaspirálok. 
Szerintem, sikerült átláthatóan szétválasztani a
 szőrös és a szilikonkefés szempillaspirálokat. 
Az egyik nagy kedvenc a Dark Magic
 dúsító szempillaspirál volt.

Köszönöm Zsuzsi, ragyogj!

Minden nap volt egy kedvenc modellem,
 akin szemléltettem az újdonságokat 
egyéniségükhöz igazodva.


Az ápoló hatású ajakfény, a Colour Elixir Lip 
Cushion is nagy kedvenc volt a tartós
 Lipfinity mellett.


Fantasztikus hölgyeket ismerhettem
 meg a két nap alatt!


Élmény volt Veletek! 

Köszönjük, hogy ilyen sokszínűek,
 izgalmasak vagytok!

LOVE


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése