2014. november 22., szombat

FASHION ROCKS


Brooklyn 2014.09.09. Night.

 

A délelőtti extra élmények hatása alatt voltam.
 Maribeth, Yadim, Adriana...
Délutánra fel is fogtam, hogy találkoztam velük.

 Egy kis szusszanás aztán este irány Brooklyn!




Brooklynt igaz csak este és a száguldó taxiból láttam, de szuper hely lehet!

Nézd meg az invitáló videót, hogy felkészülj, mi vár most Rád!

 INVITATION https://youtu.be/8hXsjgI_WLU



Brooklyn Barclays Center


Hatalmas őrület! 

 De most, még nagyobb durranás van készülőben!

A Macys
 külön kollekciókkal kedveskedett
 vásárlóinak erre az alkalomra, 
amit be is mutatnak a show-n.


Kezdődjön hát...

source: artgroupie


Több ezer férőhelyes aréna, beleszédültem a látványba, mikor megpillantottam.
A döbbenettől leültem, sokáig csak bambán néztem, mi is zajlik...

Tommy Hilfiger és Naomi Campbell nyitotta meg a mega-giga show-t!

Rengeteg sztár, monumentális látvány.
Képzeld, ezt a show-t élőben közvetítették.
 Így utólag értettem meg, hogy miért volt a visszaszámláló...
eszméletlen profizmus! 3 perc alatt új színpad várta a következő fellépőt!






Káprázatos!



Rita Ora



Nézd meg a videót!




Pitbull





Usher







Justin Bieber és Lara Stone

Nagyon csúnyán kifütyülték!











AfroJack






Duran Duran











Jennifer Lopez





















Jennifer Hudson






Sean Paul és Enrique Iglesias






Nicki Minaj



















KISS










Rengeteg fellépő volt, nekem ők voltak a legkedvesebbek.
Hátborzongató profizmus, félelmetes.

 Extra élmény volt, tényleg sokkot kaptam.

Élőben látni ennyi sztárt, felejthetetlen és pazar volt!

Köszönöm!


source: ageofagony
Fotók: Oscar Larion, Gty, Fashion Rocks

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése