2014. november 2., vasárnap

PUBLIC SCHOOL SHOW/NYFW




Idén a Maybelline New York 27 show-ban működött közre.
 Új kezdeményezés a legnagyobb neveket felvonultató
 Mercedes-Benz Fashion Week mellett,
 hogy az új generációt képviselő tervezőket is támogatja,
 akik a MADE Fashion Week-en mutatják be legújabb kollekciójukat.




A város Maybelline-ben úszik, fantasztikus érzés, hogy részese lehetek. 




Taxival mentünk a Public School Show-ra.



A taxiban lévő TV is hangos volt a Fashion Week-től, hirdette az eseményt.


Hatalmas a dugó, de azért haladunk.

Élmény volt  számomra a városnézés.
 


 A város másik felébe tartunk.


Imádtam az utazást, sok szépet láttam.

Ahogy közeledtünk kezdtem izgatott lenni...

Ez az az utca, juhúúú...

Megérkeztünk.



Fantasztikus látvány fogadott.
Egy hatalmas, sminkes műterem csak nekünk kialakítva.
 LOVE!

Elfoglaltam a helyemet, szépen elrendezgettem a kincseket.

Végre sminkes székek. Pazar stúdió.

A face chart és a varázs ecseteim.

Hát nem fantasztikus?!

LOVE!

Tettre készen, figyeltem...


   

Megjött a show vezető sminkmestere Grace Lee!

A kollégákkal körbeállva figyeltük, ahogy lemodellezi a show sminkjét.

Közben mesélt, hogy a Public School új kollekciója a
városi katona munka címet kapta, nem véletlenül.

Férfi és női darabjai egyaránt maszkulin stílusjegyeket képviselnek.
 A független, magabiztos emberek párhuzama a
 divatmetropolisz lüktető tempójával átitatva.

A smink szemhangsúlyos és temperamentumosan friss.

Légiesen könnyed alapozás, majd az árnyékok kivétele után,
fényesen hagyta, Grace az arcot.

A krémtussal élénkítette a szempillatövet, a szempillákat a
 Go Extreme szempillaspirállal festette ki.
Az ajkat a Baby Lips balzsammal kényeztette.

A szemhangsúly kialakításhoz, mesterien megformázta
 és élénkítette a szemöldököt.

Alig vártam, hogy elkezdhessek alkotni.

Megkaptam Japán modellemet, nagyon örültem.





Csodaszép bőre volt. Élmény volt sminkelni.

A végén csopifoti. LOVE!

Névreszóló kincseim.

Egy kis ZICO frissítő ital. Nagyon menő kint a kókuszvíz.
 Hát kipróbáltam. Fincsi.

Megkaptam következő modellemet.









Nagyon élveztem.

Csopifoti. LOVE!


Grace közben Jessica Stam modellt sminkelte.










source:domusaurea

BCKSTG pillanatok.










source:goldenage

A tervező páros: Maxwell Osborne & Dao Yi Chow.




Biztonsági emberek mindenhol, 
csak az tűnt fel, hogy túl sokan vannak, hmmm... valami készül!
 A szokásosnál is nagyobb volt a fegyelem, 
még a vállfa is vigyázba állt a sztenderden, 
mert futótűzként terjedt a hír,
 hogy Anna Wintour belépett az épületbe!













Jesse Metcalfe kedvese, Cara Santana és mellette Nick Wooster.

















Jesse Metcalfe, Cara Santana, Nick Wooster.














Anna Wintour

A Vogue nagyasszonya a Public School Show nézőterén.

Nem semmi!















Mondanom se kell, hogy Anna Wintour jelenlétének
köszönhetően felértékelődtek a Public School ruhái.



A fenomenális zenész! A modellek, élő zene kíséretében vonultam ma fel.




Zseniális, maga show és, hogy az élő legenda is jelen van, hihetetlen!


















A finálé, temperamentumos keretet adott a show-nak.







Public School fináléban a tervezőpárost, extázis, vastaps fogadta.
 

Nézd meg a show-t! 


source: prometheusone

 Felejthetetlen élmény volt!







Jessica a show után.

Átlibbent a túloldalra, közben majdnem elütötte, egy igen lassan közlekedő autó.

5 perc hírnévre törekvő, különleges arcok.



Nick Wooster a show megnézése után, barátjával távozik.



Japán modellem, siet a következő munkájára.

Photos source: Larion Oscar, Sabján Johanna, Sasvári Tünde, Maybelline,
Style.com, Mitchell McLennan, Koury Angelo,
 Made Fashion Week, Milk Studio, MNYFW








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése