2018. október 21., vasárnap

YOU X & DM Beauty Lounge - Budapest


A DM Beauty Lounge, országjáró turné
 Budapestre érkezett!


A mai játszóterem, Buda egyik legelegánsabb
 bevásárló központjában az Allee-ban lesz.


Felkészülten vártam a mai ostromot.


Elhoztam a prémium sminkmárka újdonságait,
 amit a személyre szabott sminktanácsadás keretében
 ki is próbálhattak az érdeklődők. 



 A fogyasztói társadalom olvasztó tégelyében,
igyekeztem mindenkinek elmondani, 
bemutatni a márkát.
 A legalapvetőbb dolgok, mint az egyén saját 
színeinek feltárása sokkal több időt igényelt...




A megszólított és kisminkelt emberek
 többségének reakciója az impozáns kitelepülésre:
 Ja, ingyen "plázasmink" jó, legyen, legalább 
csinosan folytathatom a bevásárlást, plázázást... 
Igyekeztem ezen felülemelkedni, de mikor,
sokadszorra is ez a megfogalmazás ütötte meg a
 fülemet, próbáltam elterelni gondolataimat és
 megkérdeztem ismeri e a Max Factor márkát, 
használ e sminket a mindennapjaiban és a 
válaszok zöme NEM volt, akkor megkérdeztem,
 hogy tulajdonképpen, akkor én miben lehetek 
segítségére, hamar jött is a válasz: csak az ingyen
 "plázasminkre" van szüksége, mert megy 
színházba, lovagolni, vásárolni, pasizni, plázázni...



A lakossági fogyasztók pláza léte, teljesen új
 nézőpontokat diktált, igyekeztem asszimilálódni.




Sok helyen sminkeltem már a világban és kis
 hazánkban is az elmúlt húsz évben, de ezt
 az új sminktrendet bevallom nem ismerem.
 Lepleztem balgaságomat, adtam az ártatlant és
 a legközelebbi "plázasminket" szeretnéktől
megkérdeztem, hogy milyen az a
 "plázasmink" mert én, még olyat nem csináltam,
 akkor ezt a választ kaptam: gyors és szép!
Elengedtem a professzionalitást,
 mert a "plázasmink" funkcionalitása diadalmaskodott,
tulajdonképpen vízfestékkel is sminkelhettem volna,
 mert a lényeg, hogy ingyen van! A márkahűség
 fogalmát sem ismerik, nemhogy a márkát! Ám, gazdagabb
 lettem az új sminktechnikával, mindig tanulunk valamit!



Minden tőlem telhetőt megtettem a szebb holnapért!
Tanulságos nap volt... vegyes érzelmekkel
 távoztam műszakom végén és nagyon
 örültem, hogy vége van!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése