2018. október 18., csütörtök

YOU X & DM Beauty Lounge - Pécs


A DM Beauty Lounge, országjáró turné
 Pécsre érkezett.


Bizony, megint reggel 4 kor keltem,
 remélem ez lesz az utolsó.


Párás, köd felhőben, jó társaságban utaztam.


A napfelkelte az országúton kicsit
 kárpótolta a korán kelést.


Juhúúú az alagút...


A mai játszóterünk a pécsi Árkád lesz.


Kollégám Sára, a Bourjois Paris
 smink mesterével, felkészültünk a 12 órás műszakra.


Skrionya Sára sminkmester


A szépség szigeten,
 ki lehetett próbálni a legújabb trendeket a 
személyre szabott smink tanácsadás mellett.


Én is készültem, a legújabb Max Factor
 termékekkel és a YOU X Max Factor
 élet érzéssel kényeztettem mindenkit. 





Rendre jöttek is a kedves érdeklődők.



A nap sztár alapozója a Healthy Skin Harmony,
 lenyűgözte a pécsi hölgyeket.



Az arc kontúr paletta igazi kincs, imádták
 amikor megmutattam milyen könnyű használni.





Az orcák egészséges ragyogását a
 Creme Puff Blush, több dimenziós 
arc pirosítókkal értem el.





A Glamour Napok hömpölygő tömege, 
akár egy méhkas, egész nap ostromolta 
az áruház üzleteit és persze minket is.



Jó érzéssel töltött el a fogékony
 és kíváncsi közönség egész nap. 


Anita, a bájos üzlet asszony volt a délutánom
 fény pontja, mikor megérkezett éreztem, hogy
 ez a pillanat más mint a többi. 
A félórás időzónát megduplázta.
 Körültekintően és felkészülten ostromolt
 kéréseivel, kérdéseivel. Élmény volt sminkelni 
és közben minden fortélyt megmutatni neki. 
Elégedetten távozott és megkért, hogy a
 termék lista mellé, írjam le a nevemet. 
Másnap levelet írt a márka facebook oldalára,
 amit megosztok veled. Megindító, hogy felgyorsult,
rohanó világunkban méltatják az ember munkáját!
 Köszönöm szépen!


Egész nap, Cintia volt segítségemre, 
aki tájékoztatta és koordinálta a Max Factor
 sminkelésre az érdeklődőket. Felemelő érzés volt 
a mindig mosolygó, végtelenül kedves és bájos
 kisugárzása, segítsége! Nagyon köszönök
 mindent, élmény volt megismerni!


Végül, de nem utolsó sorban, 
szeretném kihangsúlyozni és megköszönni
 Nadrai Nórinak a promócióért felelős szakembernek
 az értő, intelligens hozzáállását a 12 órás műszak,
 gördülékeny és emberi kivitelezéséhez, amitől a nap
 végén, jóleső, fáradt EMBERNEK éreztem magam!
 Élmény volt Veled ez a nap, köszönöm szépen!


A show folytatódik!
Ha szeretnéd kipróbálni a You X Max Factor
 élet érzést és a prémium smink márka újdonságait,
 akkor várlak szeretettel 2018.10.20.-án
 Budapesten az Allee-ban!


Elfáradtam a 17 órás műszak végén.
Ahogy jöttem, úgy mentem... a sötétben!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése