2014. augusztus 6., szerda

Amíg a lufi, ki nem pukkan...



Az élet legszebb ajándéka, amikor az ember megtalálja a társát.

Akkor minden belefér...

...és forog Vele a világ.

Majd eljön a hőn áhított pillanat, amikor
valósággá válik a tündérmese és megkérik a kezét.




Jön hamar a pánik is vele, mikor, hol, mit, mennyiért,
 ó még őket is meg kell hívni, elkezdődnek a szervezkedések.


Nincs egy göncöm se, amit felvehetnék.
Hamar meglesz ám az a bizonyos álomruha.
 Ahogy a ruha kérdés rendeződik kitisztul minden.
 Már az is megvan, ki fogja a frizurát készíteni.


Majd megtalálnak elképzeléseikkel...


...műszempillát is szeretnék ám...



... ééés sok-sok csillámport is!



Elkészítem az összes verziót, amit csak elképzelt magának a próbasmink alkalmával,
 műszempillával, csillámmal és minden extrával.



Kísérője lefotózza telefonjával az összes verziót, búcsúzáskor eljátssza,
hogy nincs nála pénz, jaj, kiköltekeztem, nem baj,
de hát az esküvőn majd kiegyenlíti  a számlát, mondja
 és elmennek. Soha többet nem láttam az illetőt.



Három féle típusba tudnám sorolni őket:

 A - A tudatos, akinek határozott elképzelése van, tudja mit akar, nyugodt.
Előre tájékozódik a szakemberek felől és tudatosan választ.
 Próbasmink nélkül az esküvőn, fotózáson találkozunk.

B - A számító, aki bizonytalan, de álcázza azzal, hogy tesztel.
 Ilyen + ilyen sminket kérek, extrákkal és mééég azt is, majd miután
 elkészítettem mindent kérésére, megterveztem sminkjét lefotózza,
nem fizet, üres kifogásokat találva, soha többé nem látod.
Sminkjét a "helyi erőkkel" végezteti el.

C - Aki, max. a tablófotózáson vagy ünnepekkor visel sminket.
 Nincs elképzelése és a lehellet vékony smink is túúúl sok neki.
 Szokatlan számára, nem tudja viselni.
 Meggyőzhető, de túl sok energia.
 Leginkább elvesztegetett idő, mert úgy is az lesz, amit anyuka mond.
 Ebben a felhevült állapotban, mindenkin másképp csapódik le a feszültség.
Amivel nincs is semmi gond, hisz a legnagyobb pillanatok egyike az ember életében.


 Eldöntöttem, ha lehet, én ezt kihagyom.
 B és C kategóriák, ha egy mód van rá kerüljenek.
 Mert túl szép az élet, ahhoz, hogy elrontsák a pillanatot.






Minden szépet s jót!
Movingdesignsource:goldenage,vintagegal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése