2014. augusztus 11., hétfő

SWEAT SUN


Kirándulásunk következő állomása a mi tengerpartunk, irány a Balaton.

Szexi idomok, duzzadó izmok, napsütés, vitorlázás, fülledt pillanatok...

...a vakációt előkészítettük, hogy tökéletes legyen minden.

Nóri a gyönyörű Free Faces modell, volt a "pasifogó mágnes".

Érzékien friss sminkje, légiesen könnyed alapozással kezdődött.
Majd szemét bronzfénnyel festettem, vízvonalát fekete krémtussal húztam ki.
 Pilláit dúsítottam. Pici, high light az arccsontra.
Napbarnított bőréhez jól passzolt a bronzosító.
Ajkát nude fénnyel emeltem ki.

Csopifoti.

Puszit kaptam a sminkemért. :)

Tomi, mintha bánatos lenne, de nem, csak egy csendesebb fazon.

A fiúk sminkje egy szépítő alap volt,
 hogy még erőteljesebbek legyenek a fotón.

Peti annál élénkebb volt.
movingdesignsource:generic

Miután mindenki elkészült a vitorláson folytattuk.

Peti, hamar feltalálta magát.

Videó film is készült a fotózásról az IM Magazin oldalán megtalálod.

Merész pillanatok...

Tomi, mintha csalódott lenne: csak ennyi?
movingdesignsource:generic

Péter, ellenőrzi az élességet.
De lehet az előző jelenettől bepárásodott az objektíve.

Szexi pillanatokban volt részünk.

A munka folyamán, akadt bőven kíváncsiskodó vendégünk.

Egy meghitt pillanat, Tomi és Nóra, kettesben,hmmm...


Hát így nézett ki az általunk megálmodott idilli vakáció,
 fürdőruha bemutatóval.

 Modellek: Nóri, Tomi, Peti /Free Faces,
 Fotós: Bertalan Péter
 Style: Abel
  Haj: Winkler Adrienn
 Smink: Larion Oscar
source:minimalart

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése