2014. augusztus 9., szombat

The Queen


A királynő sminkese voltam.

Bálint Antóniát 1991-ben koronázták meg, amikor megnyerte a  Miss Hungary versenyt.

Miközben készülődünk, tollba mondja történetét az újságírónak.

Egy kis segítséggel a korona is felkerült.


Közben azt meséli, hogy előkerültek pikáns fotói a múltból
 és megfosztották királynői címétől.
Ő ezután pert indított, hat évébe került ugyan,
de a bíróság kimondta, hogy jogtalan volt a trónfosztás.
Így, talán Ő az egyetlen királynő, akit kétszer is megkoronáztak.


Később médiasztárként jeleskedett.
Több csatornán is vezetett műsorokat.
 Közben boldog család anya, kislánya születése
 után is bombaformában.

Igazi, csajos pillanat.
Antóniának nagyon tetszett Adrienn ombre-ra festett haja.

Antónia, életvidám, nagyon közvetlen,
 egy szeretni való embert ismertem meg.

Hát most komolyan, ilyen egy boldog királynői pillanat,
 aki imádja udvartartását.

Antónia büszke természetes szépségére.
 Magunk közt legyen mondva, lehet is.

A Hot magazin és rajongói nagy örömére...nedves lett.



A királynő sminkje, ultrakönnyű alapozással egységesítettem bőre színét.
A hangsúlyt szemére helyeztem, egy füstös hatású sminket készítettem,
ajkára rózsás rúzs és szájfény került.
A királynő frizuráját Winkler Adrienn készítette.


Megmutatta, hogy nincs mit takargatnia.

Isten óvja a királynőt!

source:goldenage



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése