2014. július 17., csütörtök

REALITY SHOW


                                         

A különcök viadala!


Az ország legjobb amatőr divattervezőinek párbaja.
 Különleges emberek, különleges alkotások.
 A forgatás alatt volt hiszti, ki-be rohanás és 
elhangzott a már-már klasszikusnak számító “hess picsába” is.
 De természetesen sok-sok vidám pillanat, amit most megosztok Veled.




Mikor kinyitottam a kincses ládikámat,  mindenki, összeszaladt. 
Nagy sláger volt a forgatás alatt az Affinimat HD, a tökéletes,
 matt hatású alapozó, a kamerák miatt, szinte végig ezzel dolgoztam.
Elmondhatom, hogy a produkció kedvenc szempillaspirálja
 a Colossal GO EXTREME, vitt mindent!
Realityben dolgozni, nagyon kemény munka ám. 
Korán kelni, időre dolgozni, figyelni mindenre, mindenkire,
 a HD kamerák érzékenysége a legapróbb hiányosságot vagy
 “császármorzsát” is felnagyítanak… stb, nagy csapatmunka. 
Kb.20-25 fős stáb dolgozott éjjel-nappal, 
akik úgymond láthatatlanok voltak, de fantasztikus lett a végeredmény,
 ezért minden elismerésem.




Izgultam ám, minden nap, hogy a napi megpróbáltatások után,
 milyen állapotban lesznek a tervezők és modelljeik
 a gardrób tulajdonosok, akik hol sziporkáztak, hol arcoskodtak.
 De ez így van rendjén, hisz emberek vagyunk és mindig, minden hat ránk. 
Igen, volt sírás a színfalak mögött, de volt, hogy bepisiltünk a nevetéstől,
 olyan is volt, hogy meg kellett kérnem a gardrób tulajdonost,
 hogy vegyen vissza az arcából. 
Ó a legdurvább, egyszerűen csak kimentem a forgatásból,
 mert az illető hadakozott, hogy Ő, márpedig nem engedi kisminkeltetni magát. 
Többszöri nekifutásra az utolsó alkalommal, mégis, sminkben ment a kamerák elé.
 Hááát, így megy ez a show business-ben.




Az egyik leglátványosabb sminkemet /a pöttyöst/,
 túlérzékenyen fogadta egy alkalommal a nagyérdemű zsűri. 
Szerintem tervezője, nagyon látványosan oldotta meg a feladatot
 és az Ő kérésére készítettem a sminket.




Nekem, minden alkalommal a tervezőket kellett “kielégítenem”, 
 javaslataimat jó szívvel fogadták,de még is csak
 az általuk elképzelt világot kellett képviselnem.




Nagyon élveztem ezt a sok- sok különleges látásmódot, fantáziát. 
Volt alkalom, amikor egy “Kandúrnak” kellett tetoválást készítenem a karjára. 
Mit tegyek, mit tegyek…
hát persze, van a Color Tattoo 24H tartós krémfestékem,
 ezzel sikerült elkészítenem a tetoválást. Szuper lett nagyon. 
Szegény alig bírta magáról levakarni.




Voltak visszafogottabb, egyszerűen csak nagyszerű sminkek,
 amik nem vonták el a figyelmet a főszereplőről, magáról a ruháról
 és a  mesés hajkölteményekkel egységben, jelenséggé vált viselője.



                                         
  Élveztem minden percét.



         
Örülök,hogy vannak kezdeményezések, ahol teret kapnak a tehetségek.

...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése