2014. július 5., szombat

Szinglik éjszakája




Imádom a filmezést, akárcsak a színházat, mert varázslatos belebújni 
valakinek a bőrébe, átlényegülni, eljátszani azt, ami benned is
 megvan csak mélyen elfolytjuk a mindennapokban.



    
 Sas Tamás, Szinglik éjszakája című szórakoztató filmben,  
magamat kellett alakítanom, így elmaradt a katarzis. 
Jót mulattam, mert Viki sminkesét alakítottam a filmben.




Nagyon fárasztó volt ám, mert a legtöbb jelenetet éjjel vették fel,
 de boldog voltam, két kedvenc színésznőmmel, 
Szávai Viktóriával és Gallusz Nikivel 
dolgozhattam együtt a festői La Contessa kastélyban. 




Azt a jelenetet sajnos kivágták, amikor megvakartam
 a szemüvegen keresztül a szememet.
 Pedig jó geg volt, sokat nevettünk rajta. 




Gondoltam, ha már magamat kell alakítani, akkor legyen valami
   "színházi kellékem", amitől picit más lesz, így jött az ötlet, 
     hogy felveszem, kedvenc kézműves Tipton szemüvegemet, 
  amiben nincs lencse.




  Mókás volt, magamat szinkronizálni is és mindenki előtt látni a filmet. 



    Nagy élmény volt, köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése