2014. július 6., vasárnap

Karafiáth Orsolya: Kicsi Lili




A KICSI LILI filmvászonra kívánkozó regény, mikor Orsival találkoztam
a könyvhöz készülő trailer forgatásán, ez volt a legelső benyomásom és az,
 hogy ez a nő zseniálisan alakítja az összes figurát. 




Hol Lili, hol Edie Sedgwick's, hol Lia, hol a dölyfös anyuka, hol Karády! 
Most, ennek a trailer film kapcsán találkoztam személyesen először az írónővel. 
Izgultam ám,hogy milyen Ő élőben! 
Mert szókimondásáért nem nagyon csípik, de én, imádom az
 erős nőket, akik ha kell felveszik a kesztyűt!
Teljesen meglepődtem, mikor megláttam törékeny alkatát, kislányos bájos arcát.
 Nagyon kedvesen felvázolta a karaktereket,
átbeszéltük a sorrendet, mikor, mire sminkeljem. 
Káprázatosan átlényegült és hozta az általa megírt, "kitalált" figurákat.
 Ámulatba ejtett a profizmusa.
Eszméletlen jó, beharangozó kisfilmet készített Merényi Dávid. 
A helyszín is különleges volt, megannyi érdekes momentum a Kék Ló Pubban.
 Szilas Rita ruhái zseniálisak, ajánlom szeretettel.
 Nekem személy szerint az Edie Sedgwick's style tetszett a legjobban.


Karafiáth Orsi/Fotó:Kántor Katalin

Nagyon megtisztelve éreztem magam, mikor Orsi meghívott a könyv premierjére.
 A helyszín a Toldi mozi volt, furcsállottam, de egyben izgatott is lettem,
hogy ez aztán, nem egy szokványos könyvbemutató lesz.
 Szorongattam, egyedi kinézetű virágcsokromat.
 Mert,hát gondoltam illik megköszönteni majd a Művésznőt,
ezért az IMORI virágüzletbe siettem, ahol elmondtam,
hogy egy nagyon különleges hölgynek lesz és a bemondott hívószavak után,
 elkészítették a csokrot. Nem mindennapi volt az biztos.


source:domusaurea
Fotó: Kántor Katalin

Mikor telt ház lett a moziteremben levetítették a regényhez készített kisfilmet.


source:domusaurea
Fotó: Kántor Katalin
source:domusaurea

Mozivászon méretben látni és persze először a közös munkánkat,
 hátborzongatóan jó érzés volt.
Orsi lélegzetelállítóan szép és különleges a különböző karakterekben,
félelmetes és sokat sejtető drámaiság jön át az összevágott filmből.
Kíváncsivá tett!


Fotó: Kántor Katalin

A könyv premierre, különleges zenék is felcsendültek az ANEZ zenekartól,
akik új szerzeményeiket Orsi és könyvének tartalma inspirálta.
Zseniális hang és vizuális élménnyel kombinált performance volt.


Fotó: Kántor Katalin

Lévai Balázs beszélgetett a szerzővel, hogy miről is szól ez a könyv és
 honnan jött a témaválasztása a művésznek?
Megdöbbentett, hogy Orsi azt válaszolta az életből,
közvetlen környezetében megtörtént drámáról van szó.


source:domusaurea
                                
Fotó: Kántor Katalin

Für Anikó színésznő felolvasott a regényből, zseniálisan átélte,
 harapni lehetett a feszültséget!


source:domusaurea
Fotó: Kántor Katalin
         
  Orsi, Edie Sedgwick's style-ban jelent meg a premierjén.
 Nagy sikere volt!


Fotó: Kántor Katalin

Az írónő sziporkázott, sokszor volt kétértelmű a  kérdez-felelekben, 
de nagyon izgalmasan feszegette a neki feltett kérdéseket. 
Visszakérdezett!


Fotó: Kántor Katalin

Nagyon sok kényes, de vicces helyzet alakult ki, sok nevetéssel.


source:domusaurea
Fotó: Kántor Katalin

Balázs, tovább feszegette a női lélek megértését, lelkiállapotát.
 Majd, jó szívvel ajánlotta Orsi legújabb könyvét! 
Orsi ezután, név szerint köszöntötte a segítő
közreműködőket és felhívott a színpadra.


Fotó: Kántor Katalin
       
 Szerintem, Ő is meglepődött a virágkompozíción.


Fotó: Kántor Katalin

De az is lehet, hogy szimplán a gesztusnak szólt a kérdés az arcán,
mert egyedül én vittem neki virágot.
/Lehet, hogy régimódi vagyok?/


Fotó: Kántor Katalin

Fantasztikus könyv premier volt, még soha nem voltam ilyen,
 lehengerlően izgalmas bemutatón.


Fotó: Kántor Katalin

A művésznő dedikálja legújabb remekét.
 Épp azt gondoltam, hogy ha lehet, én is megveszem
és kérek tőle egy autogrammot.


Fotó: Kántor Katalin

 De Ő, megelőzött.
Kaptam Tőle egy dedikált példányt!
 LOVE!


source:domusaurea
Fotó: Kántor Katalin

Meginterjúvoltak, hogy milyen volt Orsival a közös munka... 
Fantasztikus személyisége, maradandó élmény örökre! 
Imádtam vele dolgozni.
Ő egy igazi kaméleon! 
Szerintem, még fogunk együtt dolgozni!
 Elolvastam regényét azóta, felkavaróan érzéki a KICSI LILI!
 Olvassátok el!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése