2014. július 17., csütörtök

TÓTH BORI PRÉT-A-PORTER/COUTURE SHOW




Nagyon boldog voltam, hogy a próbasminkelés után,
 engem választott Tóth Bori művészeti stábja,
hogy sminkelhetem a nagy bemutatót!

A show sminkje, könnyed, fényes alapozás high light-al.

Megvastagított szemöldök hangsúly és a részegítő borvörös rúzs alkotott egységet.

Különleges hatású ez a smink.


Fenséges!


BCKSTG

A frizurákat Puskás Bedő mesterfodrász és csapata készítette.

Puskás Bedő mesterrel.

Az est háziasszony Patrícia volt, sminkjét én készítettem.

F/elkészülve.

Az én drága kollégáim,akikkel készítettük a show sminkjét.
 Török Móni és Maros Kata.






Kezdődik a show!





Hazánk, egyik legtehetségesebb tervezője. Nemzetközi karrierje töretlen.

A bemutatóra mindenki eljött,aki számít.

Teltház, osztatlan siker!

Hatalmas élmény volt ezt a show-t sminkelni!
source:epiceleo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése