2014. július 11., péntek

REUNIOS!


Larion EXTRA!

 

Egy sikeres közönségtalálkozó!
Munkám során, nagyon sok önértékelési problémával küzdő emberrel találkozok.
 /Amit, magunk közt legyen mondva, nem egészen értek,
 mert a világ legszebb emberei a magyarok!/
 Mikor beszélgetésünk során megnyílnak felém, rádöbbennek,
 hogy az Ő készülékükben van a hiba.
 Rosszul gondolnak magukra! 
Egyszer élünk! 
Egy van belőlünk! 
Ez az a megismételhetetlen egyediség, ami lehetőséget ad,
 hogy megvalósítsd az álmaidat! 
MOST! 
Nincs idő a helytelen és negatív gondolatokra!  
Ne akarj másnak látszani, ne akarj más ember bőrébe bújni! 
Egyszerűen légy önmagad!
 SZERESD magad! 
Mert a szépség adott, csak a hozzáálláson múlik, hogy mit kezdünk vele. 
Olyan mértéket öltött ez a kétségbeesés környezetemben, 
hogy a közösségi oldalakon hetente 2x kértek segítséget. 
 Gondoltam egyet és megszerveztem ezt a közönségtalálkozót barátaimmal. 
Hááát néztek nagyon, mert ilyet, hazánkban még senki sem csinált. 
Ezúton köszönöm a sok sok megosztást, figyelmet. 


source:ageofirony
Fotó: PZA

Úgy voltam vele, ha csak egy embernek tudok ezzel
 a találkozóval segíteni, már megérte. 
Csodás napunk volt, szép számmal jöttek is a hölgyek.


Fotó: PZA

Előkerültek a neszeszerek, átnéztük mit, mivel érdemes kombinálni,használni.


Fotó: PZA

 Egy kis színtan, személyre szabottan, hogy tudatosabban merjenek színeket használni.
 Mindenki megkapta a magáét. 


Fotó: PZA
source:ageofirony

A "HESS PICSÁBA" pólómra sokan rácsodálkoztak, akik nem ismernek. 
Sokszor kicsúszik ám a számból, de az másképp hat, leginkább
 akkor szoktam használni, amikor a környezetem szomorkás

Hess picsába búbánat, süt a nap!


 ...szóltam vala.
 Ez élőben, helyzetben sokkal jobb, hidd el.


Fotó: PZA

 Mindegy, sokat nevettünk, eredményes volt, egy kis smink frissítés
 és a "rendelés" után, senki nem akart még hazamenni, ezért beültünk a közelben 
egy jó kis helyre, ahová többen csatlakoztak a későn jövők közül.


Fotó: PZA

Így a "rendelés" folytatódott. 


Fotó: PZA

Imádtam minden percét, köszönöm, hogy eljöttetek,
 remélem hasznos volt!


source:domusaurea

 Ha jók lesztek, lesz folytatása ennek a kezdeményezésnek!




Nem gondoltam volna, hogy ilyen sikere lesz a pólómnak.
 Mindenki ezzel nyaggat, hogy Ő is kér, meg Ő is...hmmm, átgondolom,
 lehet szakmát váltok és belekezdek a pólógyártásba!


Na de, addig is Hess-Hess! Ennyi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése