A naptárfotózás kulisszatitkai.
Taxival mentünk,
mert a külvárosban volt a műterem.
A taxi kívül belül, hirdette a MNY Fashion
Week-et.
Még a forgalom is leállt, mert zajlik a divathét.
Mint az amerikai
filmekben a műteremhez vezető út
egy hatalmas teherlifthez volt kötve.
egy hatalmas teherlifthez volt kötve.
Mikor
felértünk, tátott szájjal néztem a monumentális,
részlet gazdagon felépített díszleteket.
részlet gazdagon felépített díszleteket.
Kaptunk némi segítséget, egy kedves "idegenvezetőt" a műterem labirintusához.
Az egyik sarokban az 1920-as évek szoba belsője, korabeli
bútorokkal,
kiegészítő lakberendezési tárgyakkal, fotókkal
és a karrierindító szempillafestékkel.
kiegészítő lakberendezési tárgyakkal, fotókkal
és a karrierindító szempillafestékkel.
Kicsit arrébb egy New York-i utca részlet a tűzcsappal,
oszlopokkal.
Vele szemben, pedig egy hatalmas fal, tele gyönyörűséges,
nagyfejű, piros rózsákkal, amit épp akkor készítettek elő.
Megjelent Emily
DiDonato 20-as évek kosztümözésben,
káprázatosan szép modell.
káprázatosan szép modell.
Ámulva néztem
szépségét és nagyságát, eszméletlen magas.
Nem volt jó passzban, így nem is tudtam lefotózni, de az is lehet,
hogy mi a turisták zavartuk meg, hisz ők dolgoztak.
Megleshettük Charlotte Willer-t, aki
Kemp Muhl sminkjén dolgozott.
Honey a körmeit festette épp.
Váltottunk pár
kedves szót, Charlotte elmondta,
hogy a 100 évet felölelő naptáron dolgoznak, lázasan
a stábbal és ma, még 3 nagy sminkje van hátra.
hogy a 100 évet felölelő naptáron dolgoznak, lázasan
a stábbal és ma, még 3 nagy sminkje van hátra.
Ámulva csodáltam Kemp-et,
én még életemben nem láttam ilyen
gyönyörű, tejfehér bőrű nőt.
gyönyörű, tejfehér bőrű nőt.
Eszméletlen
kedves, törékenynek látszó, kőkemény modell.
Nagyon izgalmas a karaktere.
Közben
felbukkant, Erin Wasson, laza szerelésben,
elmélyülten csevegve Kenneth Willardt, fotóssal.
elmélyülten csevegve Kenneth Willardt, fotóssal.
A hatalmas kivetítőn
láthattam Julia Stegner-ről
a már elkészült fotó sorozatot,
a már elkészült fotó sorozatot,
káprázatos a 40-es
évek hangulatát idéző képein.
De, Frida Gustavsson káprázatos sminkjén is ámultam.
Fantasztikus és valóban, monumentálisan felépített
környezetben,
születtek meg a történelmi pillanatok a Maybelline New York,
karrier állomásait bemutató képsorok.
születtek meg a történelmi pillanatok a Maybelline New York,
karrier állomásait bemutató képsorok.
Igazi kortörténeti időutazás.
Jó volt látni a mindenre kiterjedő profizmust.
Jó volt látni a mindenre kiterjedő profizmust.
Felejthetetlen élmények egyike
számomra.
I LOVE NEW YORK! I
LOVE MAYBELLINE!
source:prometheusone |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése