2014. július 6., vasárnap

STABILO FlashMob BUDAPEST 2013



STABILO Stripe up your life campaign.

 

Nem tudtam nemet mondani, a vadiúj termékei káprázatosan jók és a kedvenc,
 színes tollait imádom, még a sminktervek készítésénél is használom, 
de gondolom, ezzel nem csak én vagyok így. 
No meg a felkérésnél, mikor levetítették a nemzetközi image filmet, 
hogyan kampányoltak különböző nemzetek a világban, magával ragadó volt.



Fotó: Kántor Katalin

Mikor kiderült a táncos létszám, felkértem kollégáimat Dórit és Enikőt,
 hogy segítsenek, mert időre kellett elkészülni és egyedül,
 nem tudtam volna teljesíteni.


Fotó: Kántor Katalin

Nem is olyan könnyű, szabad kézzel egyenes vonalakat húzni egy "sajtreszelőn".


Fotó: Kántor Katalin

A testfestés, mindig tartogat meglepetéseket.


Fotó: Kántor Katalin

Az első flashmob, amiben közreműködtem.


Fotó: Kántor Katalin

Enikő és Dóri összefogtak, felosztották a végtagokat.


Fotó: Kántor Katalin

Azért, én is haladtam.


Fotó: Kántor Katalin

Jó hangulatban telt, sokat nevettünk.


Fotó: Kántor Katalin

A táncosok eszméletlen figurákkal lepték meg a közönséget.


Fotó: Kántor Katalin

Nagyon merész, akrobatikus elemekkel fűszerezték előadásukat.


Fotó: Kántor Katalin

És előkerült az új őrület! Az a széknek látszó tárgy, meghódította a világot!


Fotó: Kántor Katalin

Káprázatos volt!


Fotó: Kántor Katalin

Hatalmas siker!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése