2014. július 2., szerda

A LEGENDA BŰVÖLETÉBEN!



Árnyékként követtem, mint: fotós, sztrájkoló, ápoló, gyászoló.

Madonna statisztája voltam. A legnagyobb film élményem.

 






Mikor Madonna a szemembe nézett, szinte átégetett!

Az a pillantás megváltoztatta az életemet,

rávilágított a bennem zajló változásokra.

Express Yourself! 

Az a valóság, amit teremtesz magadnak! 

Bízz magadban!

Valósítsd meg az álmaidat!

 Légy Önmagad!







Ahogy vége lett a forgatásnak, kiléptem a dalszínház állandó tagságából
 és szabadúszóként vállaltam a színházi szerepeimet. 
Abbahagytam a hét esztendőn át vezetett Madonna rajongói klubbot,
 aminek vezetője, alapítója voltam, közel 500 tagot számlált a klub. 
Új dolgokban kezdtem kipróbálni magam a tánc mellett, voltam,
 kirakatrendező, művészeti vezető egy olasz divatházban, festegettem,
színházi és filmes mesterektől tanultam a sminkes szakmát. 
Ahogy meghoztam ezeket a döntéseket,
 hogy mindent ki akarok próbálni,
ami felkelti az érdeklődésemet tanulni,
 tanulni akarok, pozitívabb fordulatot vett életem. 
Az őszi fesztiválon már egy új szerepben léptem fel.
Kovalik Balázs színpadra állította Ligeti György- Nagy haláltánc
/Le Grand Macabre/ polgárpukkasztó, kultikus darabját. 
Ősbemutató volt!
 Ebben a remekműben kaptam szerepet, fantasztikus előadás volt!
Ligeti György is ott volt a premieren.
No,de elkalandoztam.
Vissza az Evitához...



source:domusaurea



Mikor kiderült, hogy hazánkban is forgatják a filmet,
 felhívtak a Mafilmtől, hogy hány klubtagom van?
Mentünk is rendre a válogatásokra.
Sok klubtaggal együtt engem is beválogattak a filmbe,
 egy feltétellel, hogy levágják a hosszú hajamat és korabeli lenyalt,
 oldalválasztékos frizurát kapok cserébe. 
Hajamat is adtam Madonnáért, de megérte! 
Mikor a szereposztó megkérdezte,
mi szeretnék lenni a filmben, ezt válaszoltam:
 "Egy porszem Madonna szemében!" 
Ebből megértette, hogy ha lehet, mindenhol ott szeretnék lenni. 
Egy álmom vált valóra!






Ha nem forgattunk éppen, akkor  a Kempinski Hotel
előtt strázsáltunk, abban bízva, hogy láthatjuk Őt.
 Hangosak és zajosak voltunk abban az időben.
 Fergeteges show-kat készítettünk a klubban,
amire a TV-ék is felfigyeltek,
 éjszakai műsoraikban "18-as karikával"
 adtak ízelítőket produkcióinkból. 
De rendszeres volt az is, hogy a Warner Music Hungary
 frissen hozta a legújabb Madonna lemezeket,
hogy elsőként, mi rajongók csekkoljuk le
imádott kedvencünk új szerzeményeit.





Madonna a budapesti forgatása alatt tudta meg, hogy terhes. 
Onnantól kezdve még jobban óvták, vigyáztak rá. 
Ezért nem is igazán mozdult ki szállodai szobájából.
 Csak magára és a szerepére fókuszált!



Életemben először jártam Csepelen, ezen a tüntetésen. 
Madonna gyönyörű volt és sziporkázott. 
Minden alkalommal más és más frizurában,
 kosztümben parádézott, mint egy díva.
 Káprázatos volt.


source:domusaurea


Nagy pillanatok egyike volt, amikor a Néprajzi Múzeum lépcsőjén
 vonult a Múzsa és akkor paparazziként fotózhattam, de csak a filmben. 
Ugyanis minden reggel megmotoztak a helyszíneken és
 mindig elvették a fényképezőgépemet,
 amit igyekeztem elrejteni a jelmezemben.





Aki Madonna szemébe nézett harsogta a sajtó,hmmm
 igen a Széchenyi fürdőben történt. 
Mint, kórház szerepelt ez a helyszín a filmben.
Ápolóként, mikor a felhajtóra ért szélsebesen,
Evita autója a hordágyra, majd a tolószékébe kellett segítenem a Dívát. 
Ez a jelenet a filmben, amikor a You must love me-t énekli.
 Majd ki kellett nyitnom Peron elnök előtt /Jonathan Pryce/ az ajtót,
 aki a beteg Evitát tolta a székben.
 Ezt a jelenetet is többször vették fel,
ekkor nézett a szemembe Madonna. 
 Tekintete szinte átégetett! 
 Elmondhatatlan érzés volt számomra. 
Boldogság, mámor! 
A föld felett lebegtem sokáig!





Sminkesként, káprázatosnak tartom a
tökéletesen kidolgozott Evita sminket!




Madonna a szerep kedvéért, barna kontaktlencsét
és fogprotézist viselt, hogy élethűen alakítsa Evitát.





A divatházak a film premierje után, sorra kezdték el gyártani,
 újraértelmezni és piacra dobni az Evita kollekciókat.

 Evita lázban égett a divatvilág!







De a kozmetikai ipart se hagyta hűvösen ez az őrület!
 Esteé Lauder volt az első, aki piacra dobta az Evita smink kollekciót,
hisz maga a Díva is imádta, kedvenc márkája volt.






Madonna közelében,
 mindenki megtapasztalhatja az erőt, amit áraszt magából.
 Eszméletlen fegyelmezett, energiabomba a nő! 
Ő nem eljátszotta Evitát, átlényegülve eggyé vált vele! 
Talán pont ez a profizmus, sikerének titka!






Evita és Madonna életében sok-sok közös
 párhuzam fedezhető fel, ha elolvasod élettörténetüket. 
Szerintem Alan Parker rendező, jól döntött,
mikor Madonnát választotta a film főszereplőjéül.






Antonio Banderas-t
 a Hősök terén egy éjszakai, sztrájkolós jelenetnél láttam először.
 Sokat viccelődött a forgatás alatt. Szó mi szó, az életben is, jó kis pasi.
 Rá többet kellett várni a forgatásoknál, mint Madonnára. 
Ugyanis kedvese, Melanie Griffith, mikor megtudta,
 hogy Madonnával játszik férje ura, hisztérikus féltékenység lett úrrá rajta
és minden állomásra elkísérte férjét, nehogy valami történjen...






Madonnát nem engedték be a Bazilikába,
 de filmben mégis úgy tűnik, szépen összevágták.
/Soroksáron, egy kis templomban vették fel a belső jeleneteket/. 
Bazilika ide vagy oda, Madonna kegyeit az egész világ lesi.






Mentünk ám a várba, mert megtudtuk a titkos partit.
 Demszky Gábor zártkörű partit szervezett Madonna tiszteletére. 
Természetesen nem engedtek be oda, de kint,
 hangot adtunk annak, hogy mi is itt vagyunk!






Azok az őrült kiabálók, hmmm, igen, azok mi vagyunk. 
Egy órácskát, ha időzött Madonna ezen a bulin.
 Mikor kilépett őrjöngtünk! 
Extázis volt aznap is.
 Beszállt a lesötétített autóba és mi rohantunk utána.





Pálmafák, transzparensek mindenhol, Budapest utcáin,
 ahol ment a gyászmenet, több százan sirattuk, gyászoltuk Őt.




Miközben Madonna, szállodai szobájában pihent,
 kényeztette magát, mint várandós anyuka.




Eszméletlen profizmus, ahogy az amerikai stáb dolgozott. 
A temetési jelenetet a tömeggel, transzparensekkel,
 pálmafákkal négy óra alatt leforgatták.
 Egy órán belül összepakolva, mentek a következő helyszínre,
 mintha mi sem történt volna. 
Csak ámultam.




A bekarikázott lenyalt, oldalválasztékos hercig, az én volnék.
 Egy korabeli napilap hasábjáról.




Nagyon megindító volt a zenével együtt az,
 ahogy láttuk, hogy viszik a koporsóját.
 Az elkészült filmben, mikor láttam, megsirattam Őt.

.


Első Madonnával való találkozásom,
 felejthetetlen élmények egyike számomra.
Zseniális alakítást nyújtott a filmben!

 Mai napig, hitet és erőt ad nekem személyisége!

 

 Köszönöm!



source:domusaurea

source:domusaurea



























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése