2014. július 19., szombat

CENTRAL PARK NYC


Empire Hotel NYC, ahol laktunk.

Reggel összefutottam, egy kedves ismerőssel.

Bogár Niki a Elite Model Look győztese volt.
Azóta bejárta a világot.
Legutóbb 2011-ben sminkeltem a Marie Claire Fashion Show-n.
 Sokat mesélt magáról, most Ő is, kint dolgozik New York-ban.
 Nagyon örültem a találkozásnak.

Empire Hotel

A hotellel szemben lévő fő utca.

...és az utca folytatása, reggeli menedékem a kávézó.

A hotelből kilépve jobbra, ez az az utca, aminek a végén a
 Central Park található. /balra pedig a Lincoln Center/

Columbus Circle

Az utca végén a Columbus Circle térre érkeztünk.

Találtam egy térképet, hát nem semmi, hatalmas ez a park.

Central Park 2013 február


source:domusaurea


Az első mókus, akivel találkoztam.

De édes, még pózolt is nekem.


Még egy cukiság. Rengeteg mókussal találkoztam.

A jég pálya, ami oly sok filmben felbukkant már.

Jó lenne 1x nyáron látni, ezt a pazar parkot. Nagyon hideg volt.

A parkkal szemben lévő oldalon kötöttünk ki.

Ezen az oldalon laknak a sztárok.

Pazar épületek.


NYC. A város egy másik arca.


Ralph Lauren divatház kirakata.


Gyönyörű.



Haladunk az elit oldalon a Columbus Circle felé,
nagyon elment az idő és hideg is van.

Sietünk vissza a hotelbe, mert este
hivatalosak vagyunk a
MNY VIP Party-ra!


A VIP partiról, beszámolok a következő poszt-OS-ban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése